15 Kasım 2011 Salı

Temel Amca


Son kuduz aşısı dozumu olmaya gittim.
Yer:Haydarpaşa Numune hst.İntaniye servisi (intaniyeyi içinizden bir kaç kere söyleyin)
Kuduz aşısı muayenehane odası ve sağlık görevlisi.Yaklaşık 3m2 lik bir oda.Görevli amaca sanki karadenizden dönerken takadan düşmüş,yüzerek haydarpaşa sahillerine çıkmış sonrada Numuneye gelip ben aşı yapmak istiyorum şeklinde vahiy almış.Sordum adı Temel (valla!)....
Tabi...
i bendeki doğal tepki gülme hatta katılma boyutunda oldu.İçerde Temel amca bana bakıp
-Sen çok güldün bu akşam başına gelecek var dedi.Ben de boş durmadım tabi
-Neden kedi köpek mi ısırır sonra? dedim.
Bu arada kız kardeşim koridorda horon tepiyordu.(şaka zannediyorsunuz dimi? iyi. ama değil)
Temel amca bana dönüp -yapiyim şu aşıyıda kendine gel bi sen dedi ve yaptı.
-Neyseki elin hafifmiş amca dedim.
-Eee be sana daha önceden de yapmıştım hatırlamadın mı? diye sordu.
-Yok berenizden olacak hatırlayamadım dedim.
en son,
söylesene Temel amca, -karşı dağın tepesinden görünüyor mu Araklı? diye sordum.
Temel amca da -de hayde gidin sizi komik kız çocukları haydeee! diyip bizi uğurladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder